Bloglovin PRESENTATION

När jag kommit igång och är nöjd med designen kommer jag uppdatera oftare. Så följ mig!
bloglovin bloglovin bloglovin
Hey there, nu kan ni följa min blogg på bloggkoll/ bloglovin'
Gör det så missar ni ingenting. Ska bli bättre med designen. Till er nya läsare så "Hej" Detta är min modeblogg. Jag lever mode och har en modeutbildning i Milano som CV. Jag har jobbat i 1 år under min studie tid på en modetidning i Italien (dock liten) Men tidning som tidning. Min blogg handlar om kläder. Vad mina vänner berättar för mig, hur catwalksen i Milano går till osv. Vad som är bra värt pengarna och inte. Jag finner mode i allting. Så med min blogg vill jag inte tvinga på någon "DETTA ÄR RÄTT" utan jag vill förmedla och inspirera er som vill och kan! Informera om olika trender och vad som "gäller" för eliten.

Jag kommer att lägga upp kläder, presentationer, intervjuer och olika rekommendationer till er i varje prisklass och smak, so stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Evelina Larsson

hehe då vet vi ;)

2010-08-10 @ 14:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0